Velocifero MAD 1000W
(z homologacją)

MAD to wyjątkowa krzyżówka mini-skutera z rowerem elektrycznym o bardzo oryginalnej stylistyce: bambusowy podnóżek przypomina najnowszą generację deskorolek, grube opony nadają mu sportowy wygląd, a zestaw akcesoriów i gama kolorów sprawiają, że jest to produkt z silną osobowością.

MAD EEC 1000W jest przykładem tego, jak świetny pomysł zamienia się w udany produkt. Jej autorem jest Alessandro Tartarini, jeden ze 100 najlepszych projektantów przemysłowych na świecie.

MAD EEC 1000W jest przeznaczony nie tylko do dobrej zabawy w terenie, ale jest także wszechstronnym pojazdem do dojazdów np. do pracy, szkoły czy sklepu.

Najważniejsza informacja – hulajnoga ta ma możliwość zarejestrowania i poruszania się po ulicy!

Zawiera zdejmowane siedzenie i składaną kierownicę, aby zaspokoić różne potrzeby związane z jazdą, transportem i przechowywaniem, a akcesoria, takie jak podwójny reflektor, kierownica i torby siodłowe, zwiększają jego wszechstronność. Kolejnym atutem jest podświetlany prędkościomierz, lusterka oraz podświetlane miejsce na tablicę rejestracyjną.

Czym się różni wersja EEC od tańszego modelu 1600W?

Wyposażony jest w dodatki takie jak:

– homologacja

– hydrauliczne hamulce

– prędkościomierz

– lusterka

– podświetlana tablica rejestracyjna.

BATERIA – 48V 12Ah lub 48V 21Ah lub 48V 29Ah lub 48V 39Ah lub 48V 54Ah lub 48V 63,5Ah   ulokowana pod bambusową deską, wyjmowana

ZASIĘG –  do 30 km lub 50 km lub 70 km lub 90 km lub 130 km lub 150 km (w zależności od wybranej baterii)

CZAS ŁADOWANIA – 5-8 godzin

Napięcie ładowarki 110-240V

Zewnętrzne gniazdo ładowarki

Ładowarka w zestawie

SILNIK – bezszczotkowy o mocy 1000W/48V

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA – 45km/h (z możliwością zablokowania do 25km/h)

WAGA – 48 kg (z baterią)

Ładowność maksymalna do 140 kg

Elektryczny zapłon za pomocą kluczy

Przyspieszenie za pomocą rolgazu (obrotowa manetka po prawej stronie kierownicy)

Dźwignie hamulców po obu stronach kierownicy

Wyświetlacz informujący o poziomie baterii po prawej stronie kierownicy

Włącznik do świateł i trąbka po lewej stronie kierownicy

Lusterka po obu stronach kierownicy

Podświetlany prędkościomierz przy stelażu kierownicy

Układ napędowy łańcuchowy z osłoną

Łańcuch wzmocniony i zwiększony

Wzmocniona stalowa rama

Aluminiowe felgi 6″ z dużym profilem opony CST 145/70-6″

Podwójny reflektor + tylna lampa LED

Regulowana wysokości siodełka (między 75 a 80 cm)

Siodełko antypoślizgowe, miękkie

Regulowana wysokość kierownicy (między 95 a 109,6 cm)

Możliwość złożenia kierownicy, wyciągnięcia siodełka z jego stelażem

Odległość siodełka od kierownicy zapewnia proste siedzenie (bez możliwości garbienia)

Przedni hamulec tarczowy hydrauliczny

Tylny hamulec tarczowy hydrauliczny

Jednoramienny, wzmocniony pojedynczy amortyzator

Podwójne tylne zawieszenie

Podświetlane miejsce ma tablicę rejestracyjną

CENA

Wersja z baterią 12AH – 5 500 PLN

Wersja z baterią 21AH – 7 300 PLN

Wersja z baterią 29AH – 8 500 PLN

Wersja z baterią 39AH – 9 500 PLN

Wersja z baterią 54AH – 10 000 PLN

Wersja z baterią 63,5AH – 11 300 PLN

 

Potrzebujesz pomocy przy doborze? Jesteś zainteresowany zakupem?